Misje Rangi E mogą wykonywać Uczniowie Akademii i wyżej, Sensei musi być przynajmniej Chuninem Za wykonanie misji dostajemy 100G i 2 pkt
1. Zwiad po Wiosce 2. Pełnicie dzienną straż przy wejściu do Wioski 3. Członek klanu szuka czegoś wewnątrz wioski, macie to znaleźć. 4. Macie złapać złodziei i przypilnować ich do czasu przybycia ANBU lub Kage. 5. Chronicie grupę Uczniów Akademii trenujących przed wioską. 6.
Misje Rangi D mogą wykonywać Uczniowie Akademii i wyżej, Sensei musi być przynajmniej Chuninem Za wykonanie misji dostajemy 300G i 3 pkt
1. Zwiad wokół Wioski 2. Pełnicie nocną straż przy wejściu do Wioski 3. Chronicie akademię przed atakiem złych ninja. 4. Eskortujecie geninów i uczniów akademii do kryjówki podczas ataku złych ninja. 5. Szukacie pośród ludności przebywającej w wiosce osób mogących jej zaszkodzić. 6. Złapanie kota, uciekającego od właściciela.
Misje Rangi C mogą wykonywać Genini i wyżej, Sensei musi być przynajmniej Jouninem Za wykonanie misji dostajemy 500G i 5 pkt
1. Uratować pobliską zależną Wioskę przed bandytami, prawdopodobnie dowodzi nimi Zły Ninja 2. Eskortować VIP'a do innej Wioski 3. Odnaleźć i pomóc dostać się do wioski głównej zagubioną karawanę z Lordem Feudalnym. 4. Przeprowadzić zwiad w terenie zagrożonym atakiem ze strony złych ninja. 5. Uratować wioskę przed atakiem wrogich oddziałów zmierzających na nią.
Misje Rangi B może wykonać tylko grupa Chuninów (min 2) i wyżej Za wykonanie misji dostajemy 700G i 8 pkt
1. Uratować Wioskę przed Klęską żywiołową ( powódź, pożar) 2. Wokół Wioski grasuje 3 Złych Ninja, waszym zadaniem jest pokonać ich i wygnać 3. Przesłuchajcie złapanych szpiegów. 4. Ochrońcie artefakt przed złodziejami z innej wioski próbującymi go wykraść. 5. Odnajdźcie wykradzionego/-ą syna/córkę Kage i dostarczcie go/ją mu. Prawdopodobnie był to Kidnapping ze strony ninja wioski konkurującej.
Misje Rangi A może wykonywać grupa Jouninów (min 2) i wyżej Za wykonanie misji dostajemy 1000G i 15 pkt
1. Wioskę atakuję kilku Złych Ninja waszym zadaniem jest ich znaleźć i złapać. Dostarczcie ich żywych do Kage. 2. Uratujcie mieszkańca Wioski z rąk Złych Ninja 3. Złapcie zbiega z więzienia. 4. Pomóżcie gasić pożar dzielnicy wioski prawdopodobnie zapalonej przez piromanów, samobójców złych ninja. 5. Nastała susza. Udajcie sie do wioski dostarczającej żywność po jej zapas.
Misje Rangi S może wykonywać grupa Saninów (min 2) i wyżej [jak również grupa ANBU] Za wykonanie misji dostajemy 1300G i 25 pkt
1. Zwiad do innej Wioski (i wykradnięcie coś wartego z niej) 2. Uwolnienie Jinchuuriki z rąk Akatsuki. 3. Kradzież Bijuu (i zapieczętowanie w jednym z uczestników misji) z siedziby Akatsuki. 4. Zabicie członka Akatsuki/ Hebi/ Organizacji Siedmu Mieczy z Mgły. 5. Śledzenie osoby podejrzanej udającej się do innej Wioski. 6. Zabicie Bijuu.
|