Naruto Wars Twoja droga ninja

Narutowars to najlepsza gra


#1 2008-12-13 16:10:07

Naruto Uzumaki

http://img125.imageshack.us/img125/9438/hokageninjazx1.jpg

Zarejestrowany: 2008-12-13
Posty: 999222
Punktów :   

Ninjutsu

Raikiri

Chakra: 1.500
Opis: Prawdopodobnie pierwsza forma Chidori . Jest trochę słabsza od Chidori jednak dobrze wycelowana potrafi dotkliwie zranić.

Purin Purin no Jutsu

Puprin Purin, to nowa formacja techniki Oiroke no jutsu. Jest używana przez grupę Konohamru. Każdy z drużyny zmienia się w piękną kobietę. Jest to bardzo dobry przykład tego, że Naruto może jednak kogoś czegoś nauczyć, nawet, jeżeli jest to bzdura. Ta wersja różni się o oryginału stworzonego przez Uzumakiego, bo w tym przypadku, kobiety są ubrane.
Chakra: 1x1.000

Jouro Senbon

Tą techniką specjalizuje się Shinobi z wioski Deszczu. Osoba wyrzuca dowolną ilość parasoli w powietrze. W powietrzu potrafią utrzymywać się dość długo. Z ich wnętrza wylatuje ogromna ilość senbon'ów, która skierowana jest przy pomocy chakra w stronę przeciwnika.
Chakra: 1000/100 senbon

Kaiten Shuriken

Chakra: 150 x 1
Opis: Możemy kierować w dowolny sposób wyrzuconymi shurikenami. Ilość wyrzuconych przez nas broni zależy tylko od nas , każdym można sterować z osobna. Przeciwnik może przerwać tą technikę jedynie poprzez uderzenie wykonującego te jutsu. Shurikeny kierujemy obiema rękami !

Soushuuha

Chakra: 1.000
Opis: Dzięki temu Jutsu mamy kontrolę nad wszystkimi wyrzuconymi w tej kolejce shurikenami. Możemy kontrolować ich lot, jednak kiedy dotrą do celu tracimy nad nimi kontrolę niezależnie od tego czy trafią skutecznie, czy zostaną sparowane.
Jutsu od Chunina

Mizu Tensou no Jutsu

Chakra: 500
Możemy ukryć się w każdym, nawet najmniejszym zbiorniku wodnym. Do
póki jesteśmy ukryci przeciwnik nas nie widzi, ale nie możemy wykonywać żadnych innych Jutsu.

Mizu no Muchi

Tworzy wytrzymały bicz z wody, który nadaje się do walki, wiązania jeńców jak i ułatwienia sobie ucieczki, czy przyspieszenia podróży.
Chakra: 1 000

Suigadan

Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody! Jutsu polega na wytworzeniu wysuwających się z wody kolców (oczywiście stworzonych z wody), które poruszają się całkiem szybko w kierunku najbliższego celu. Musimy uważać, żeby nie stworzyć ich bliżej siebie niż przeciwnika, gdyż wtedy zaatakuje nas własna technika. Maksymalnie możemy zrobić 10 kolców.
Chakra: 300 x1

Teppoudama

Technika polega na wypluciu z ust wodnego pocisku. Pocisk ten osiąga dość dużą szybkość przez co nie łatwo go uniknąć.
Chakra: 500

Taihoudan

Użytkownik przy mocnym wydechu wypuszcza z ust spory strumień wody o dość dużym ciśnieniu, co może odrzucić przeciwnika na sporą odległość. Strumień może zadać niewielkie obrażenia.
Chakra: 300

Mizu no Tatsumaki

Użytkownik tworzy małe tornado z wody, poruszające się z dużą prędkością. Ktoś kto w nie wpadnie nie może formować żadnych pieczęci dopóki nie zostanie przez nie wyrzucony. Tornado utrzymuje się tylko kilka sekund.
Chakra: 500

Iwa Yado Kuzushi

Technika pozwala unieść kilka (do pięciu) głazów znajdujących się w niewielkiej odległości i rzucić nimi w przeciwnika lub przeciwników.
Chakra: 1200

Kasumi Enbu no Jutsu

Jutsu polega na wypuszczeniu z płuc łatwopalnego gazu, który przy kontakcie z ogniem natychmiastowo eksploduje. Efekt jest trochę słabszy niż przy eksplodującej notce, jednak jeśli złapiemy przeciwnika w środek takiej chmury, to będzie on w niezłych tarapatach.
Chakra: 200

Endan

Dzięki tej technice wypluwamy z ust pojedynczą ognistą kulę, która porusza się dość szybko. Technika podobna do Housenka no Jutsu, tylko trochę mniej zaawansowana.
Chakra: 200 

Teshi Sendan

Technika polega na wystrzeleniu kości z palców w kierunku przeciwnika. Salwa zawiera 10 pocisków i dobrze wycelowana kończy walkę.
Chakra:100 za 1 Pocisk, 1000 za 10 pocisków

Kumokakuhan

Technika polega na pluciu w przeciwnika małymi pajęczynami, które po trafieniu obezwładniają go.
Chakra:50 za Sztuke

Fukumi Hari

Polaga na utworzeniu w ustach igieł z chakry i pluciu nimi w przeciwnika.
Chakra:50 za igłę

Ikadzuchi no Kiba

Jutsu polega na sprowadzeniu na przeciwnika piorunu z nieba.
Chakra: 500 

Kazekaeshi

Wymaga wachlarza! Dzięki naszej chakrze wytwarzamy dosyć spore tornado które może poważnie zranić przeciwnika. Możemy nim sterować w dowolny sposób jednak nie możemy go oddalić na zbyt dużą odległość.
Chakra: 1800
Kontrola na rundę: 600

Mugen Sajin Daitoppa

Jest to podmuch wiatru wymieszany z piaskiem, który wypuszczamy z ust. W przeciwieństwie do zwykłego podmuchu ten potrafi wyrządzić wiele szkód, a także zabić.
Chakra: 1200

Renkuudan

Po wykonaniu odpowiednik pieczęci wypuszczamy z rąk kule powietrza. Jest ona na tyle silna aby odepchnąć na sporą odległość przeciwnika. Potrafi nawet poprzecinać wroga (na zasadzie Fuutoki no Jutsu). Kule osiągają duże szybkości przez co trudno uniknąć tego rodzaju ataku.
Chakra: 400

Enshuu no Kaze

Słaba technika, polega na skoncentrowaniu w sobie chakry i szybkiemu wypuszczeniu ją na zewnątrz, zamieniając tym samym chakre na wiatr. Efekt to odepchnięcie wroga i/ lub kunaiów itd.
Chakra: 500

Kaze no Yaiba

Prosty i swobodny atak dość silnym wiatrem wychodzącym z jednego palca. Przy używaniu tego jutsu nie potrzeba wykonywać żadnych specjalnych pieczęci ręcznych.
Chakra: 300

Katon: Housenka no Jutsu

Prosta a zarazem efektowna i mocna technika ninja.
Polega na wypuszczeniu salwy kilkunastu małych kul ognia
w których czasami poukrywane są bronie takie jak kunaie lub shurikeny.
Może ona być także zmyłką do szybkiego ataku na swojego przeciwnika
podczas gdy ten jeszcze się broni przed shurikenami w ogniu.
Chakra: 80

Katon Karryuu Endan(Potężna kula ognia)

Jest to bardzo silne jutsu żywiołu ognia.
Polega na wciągnięciu do płuc ogromnej ilości powietrza i zmieszania go z chakrą.
W rezultacie po wypuszczeniu ogień ma niszczycielską siłę, i olbrzymi zasięg.
Chakra: 800

Kage Shuriken no Jutsu

Prosta, ale za to dająca efekty technika. Kiedy rzuca się jednego Shuriken'a, to ten prawdziwy ukrywa się pod nim w cieniu. Przeciwnik koncentruje się tylko na cieniu, co powoduje, że nie widzi tego prawdziwego.
Chakra: 500

Dai Kamaitachi no jutsu(Silny podmuch wiatru)

Do wykonania tego jutsu potrzebny jest wachlarz. Przy jego pomocy wytwarza bardzo silny wiatr, który jest zdolny przecinać metal, a drzewa kroi na plasterki. Ten silny podmuch jest w stanie odbić atak dźwiękowy.  Dzięki tej technice można się uchronić i zarazem atakować
Chakra: 150

Kawarimi no jutsu

Technika stosowana przez większość ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca
Chakra: 500

Raiton Raikyuu(Kula energi)

Polega na wytworzeniu kuli z energii i ciśnięciu nią w przeciwnika.
Efektowna, lecz nieco słaba technika na wytrzymalszych przeciwników.
Czas jej tworzenia także pozostawia wiele do życzenia.
Chakra: 100/ 1 kula

Raigeki no Yoroi(Świetlisty pancerz)

Bardzo przydatna technika,jest to pancerz z elektryczności, bardzo jasny,jeżeli przeciwnik zaatakuje z wodnego jutsu porazi go prąd,to samo dotyczy ataku z bliska.
Chakra: 700

Raiton no Tatsumaki(Elektryczne tornado)

Niesamowicie potężna i efektowna technika żywiołu energii.
Polega na wytworzeniu wielkiego tornada elektryczności.
Chakra: 500

Shunshim no jutsu

Dzięki niej ninja może teleportować się na wielkie odległości.
Można dzięki temu nieźle zaskoczyć przeciwnika i uderzyć jakimś potężnym Ninjutsu.
Chakra: 500

Bouka no Jutsu(Transmutacja z przedmiotem)

Ninja kładzie ręce na wybranym przedmiocie, po czym jego ciało przyjmuje wygląd i wytrzymałość danej rzeczy np. po dotknięciu kamienia, wojownik stanie się tak samo twardy. Sam ninja może się dalej poruszać i walczyć, dzięki czemu zapewnia sobie bardzo dobrą ochronę.
Chakra: 1000

Kirigakure no Jutsu(Ukrycie we Mgle)

Technika polegająca na wywołaniu mgły, która roztacza się nad pobliskim terenem.Ta technika w połączeniu z doskonałym maskowaniem stwarza idealne szanse dla skrytobójców. Jedynym Minusem jest obowiązkowa obecność wody.
Chakra: 800

Kumonenkin(Tworzenie broni)

Ninja po zmieszaniu swojej czakry z śliną, wciąga z ust kawałki czerwonej substancji, która od razu twardnieje, tworząc coś na wzór Kunai. Są one bardzo ostre i łatwo przebijają się przez większość przeszkód. Idealna technika, gdy zabraknie nam zwykłej broni.
Chakra: 50/1 broń

Kawara Shuriken(Naturalne bronie)

Technika polegająca na przeniesieniu swej czakry w dowolny przedmiot, dzięki czemu zyskujemy nad nim kontrolę. To ninjutsu umożliwia nam atakowanie przeciwnika na odległość, gdy brak nam shuriken’ów. Przedmioty w taki sposób użyte nabierają wielkich prędkości i po trafieniu powodują duże obrażenia u przeciwnika. Można do tego użyć nawet kawałka drewna.
Chakra: 50/ 1 broń

Kumo Kousatsu(Pajecze Nici)

Dzięki sześciu pajęczym niciom przyczepionym do poszczególnych palców dłoni, shinobi może dokładniej penetrować teren i lepiej unikać ataków w powietrzu. Użytkownik najczęściej zaczepia nicie o drzewa.
Chakra: 200

Suitoki no Jutsu 

Tworzy wodny miecz który może zarówno miotać wodą,jak i odpychać ataki przeciwnika,oraz samego przeciwnika,bardzo podatne na ogień.
Chakra: 200

Katoki no Jutsu

Tworzy ognisty miecz który może zarówno miotać ogniem,jak i atakować z bliska, atak z niej jest bardzo silny w przeciwieństwie do wodnego miecza, nie nadaje się do osłony,bardzo podatny na wodę i silne powietrze.
Chakra: 200

Raitoki no Jutsu

Tworzy elektryczny miecz który może zarówno miotać małymi piorunami w cel,jak i atakować z bliska,ataki te są bardzo silne,bardzo podatny na odrobinę wody,gdy się jej użyje na tym mieczu powstaje wybuch niebezpieczny dla właściciela.(można to wykorzystać,np.na wodnym smoku)
Chakra: 200

Fuutoki no Jutsu

Tworzy miecz z wiatru,który świetnie nadaje się do odpychania zarówno broni,jak i przeciwnika.Potrafi wysyłać wiązki skupionego lecz niezbyt obszernego wiatru,który może nawet zranić przeciwnika.
Jest podatny na drugi taki sam miecz,nie można go zniszczyć inaczej ponieważ inne bronie będą przechodzić przez miecz.
Chakra: 200

Dotoki no Jutsu

Tworzy miecz z ziemi który jest bardzo twardy,mocny i trudny do zniszczenia.Jest świetny do ataku z bliska,można go wykorzystać do wbicia ostrza w ziemię i pojawieniu się jego końca kilka metrów dalej.
Jest bardzo podatny na elektryczność i wodę.
Chakra: 200

Kirishuru no Jutsu

Sprawia, że broń której używasz staje się niewidzialna. Można więc rzucić np. shurikenem i przeciwnik nie zauważy skąd leci chyba, że ma Sharingan,lub Byakugan.Można także użyć czegoś do osłonienia się.
Chakra: 200

Fuuryudan no Tatsumaki

Tworzy małe tornado które jest całkowicie nieszkodliwe dla używającego,nie zadaje samo w sobie dużych obrażeń,jednak odpycha przeciwnika,mądry wojownik dobrze to wykorzysta
Chakra: 50

Bakuretsufuu

Jest to jedna z technik pieczętujących. Jutsu polega na umieszczeniu treści pieczęci na kartce papieru, która potem może być przylepiona do przeciwnika. Niektórzy ninja zawijają ją również wokół kunai'a. Efekt zawsze jest tylko jeden - potężny wybuch, atak jest tak silny że zabija przeciwnika, który nie posiada żadnej osłony
Chakra: 200

Doton Doro Gaeshi

Technika polegająca na niejakim wycięciu niedużego płatu ziemi, a następnie postawieniu go w pozycji pionowej. Defensywne jutsu.
Chakra: 300

Katon Goukakyuu no Jutsu

Jutsu te polega na wytworzeniu ogromnej kuli ognia, którą wypuszcza się z ust. Technika ta może się okazać dla wielu ninja druzgocąca.
Chakra: 100

Katon Ryuuka no Jutsu

Na samym początku wykonywania techniki, osoba zostaje otoczona przez płomienie. Następnie ogromna fala ognia kierowana jest w stronę przeciwnika. By jutsu było efektowniejsze można swojego rywala przywiązać przy pomocy specjalnych linek, i po nich puścić ogień.
Chakra: 800

Senei Jyashuu

Z ręki użytkownika zaczyna wylatywać z ogromną prędkością kilka węży.
Używa się ich aby chwycić przeciwnika i nim miotać na wszystkie strony, lub zwyczajnie go unieruchomić.
Chakra: 500

Chiyute no Jutsu

Jutsu polega na wyleczeniu własnych ran, lub ran towarzyszy przykładając do nich rękę. Niestety jutsu leczy jedynie lekkie rany, przy wyleczeniu uszkodzonych narządów wewnętrznych nie pomaga.
Chakra: 2000

Chakra no Mesu

Medyczne Jutsu polega na otoczeniu swoich rąk aurą wytworzoną z chakry. Używa się jej do uszkodzenia tkanek oraz układu kostnego przeciwnika. Niezbędny jest do tego fizyczny kontakt.
Chakra za uruchomienie: 2000
Chakra za utrzymanie: 500

Suiton Suijinheki

Jedno z wodnych jutsu, w którym ninja wykorzystuje fale wodne do obrony (najczęściej przed technikami Katon).
Zasłona ta obroni praktycznie przed każdym jutsu typu Katon i Doton.
Do wykonania jutsu niezbędna jest obecność wody.
Chakra: 300

Suirou no Jutsu

Technika umożliwiająca zamknięcie osoby w wodnym więzieniu. Ucieczka z tego miejsca jest trudna.
Warunkiem, żeby technika była cały czas skuteczna, jest trzymanie jednej ręki w tej kuli wodnej.
Jeżeli jakaś sytuacja spowoduje wyciągnięcie ręki, to technika od razu się rozprasza i uwięziona w niej osoba jest wolna.
Do wykonania tego jutsu niezbędna jest obecność wody.
Chakra: 500

Shinjuu Zanshu no Jutsu

Technika powiązana z żywiołem ziemi. Osoba wykonująca to jutsu znajduje się pod ziemią i czeka na swoją ofiarę. W odpowiednim momencie wciąga ją w ziemie, by temu wystawała tylko głowa. Rywal staje się łatwą zdobyczą. Nie jest w stanie się ruszyć, bo całe ciało znajduje się pod ziemią. Przez tą technikę można sie dać łatwo zaskoczyć, jednak doświadczony wojownik łatwo uniknie jej działania. Jeśli zostanie sie złapanym praktycznie następuje koniec walki.
Chakra: 600

Hari Jizou

Jutsu opracowane i wykorzystywane wyłącznie przez Jiraiyę.
Polega na zmodyfikowaniu swoich włosów za pomocą chakry tak, by zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Warto dodać, że przy okazji włosy znacznie się wydłużają i zaczynają sięgać ziemi. Jutsu broni przed atakami typu TajJutsu, nieskuteczne przed różnymi rodzajami NinJutsu.
Chakra: 200


http://www.pokeplushies.com/images/adoptables/878834.gif http://www.pokeplushies.com/images/adoptables/969701.gif
Nakarmcie mnie bo umrę z głodu, to ja Uzumaki Naruto... Pomocy Nakarmcie mnie bo umrę z głodu, to ja Brat Naruto Uzumakiego... Pomocy

Dobry Kage: Konoha-Gakure
Chakra: 50.000 + 25.000 + 150 000 + 450 000(675 000)
Złoto (G): 100.000.000
Punkty Doświadczenia: 10000
Ranga: Wieczny Czcigodny Hokage
Kekkei Genkai:Rinnegan(
+)
Umiejętności: Cursed Seal Nieba lvl2, 2 Własne Techniki
Natura Chakry: Fuuton, Raiton, Suiton, Toton, Katon
Techniki: Wszystkie
Własna Technika: Brak
Pakt:Żaby
Ekwipunek: Zbroja Kage, Buty Ninja, Opaska Wioski Ukrytej w Liściach, Ciężarki, Kusanagi Sasuke, Ciężarki Lee, Kapelusz Kage
Misje wykonane

Rangi E: 0/2
Rangi D: 0/2
Rangi C: 0/0
Rangi B: 0/0
Rangi A: 0/0
Rangi S: 0/0

Celność: 20
reakcja: 20 + 5(25)
szybkość: 20 + 10 + 20 + 40(90)
Witalność: 20 + 30(50)
Zręczność: 20 + 10 + 20(50)


Zwierze: Onbu - Kyuubi Junior
Ekwipunek Kyuubi Juniora: Butla z wodą, Zioło Lecznicze, Miska na pokarm oraz na wodę, Smycz, Obroża,Piłeczkę, Klatka, Sztuczna Kość, 10000x Orzech, 10000x Mięcho, Woda 100000x

Offline

 
Witamy w super nowej grze Narutowarsmax Przypominamy że w sobotę otrzymuje się wypłatę

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plwww.zolw-stepowy.pl www.dzieciwdomu.pl