Naruto Wars Twoja droga ninja

Narutowars to najlepsza gra

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2008-12-13 21:06:27

Naruto Uzumaki

http://img125.imageshack.us/img125/9438/hokageninjazx1.jpg

Zarejestrowany: 2008-12-13
Posty: 999222
Punktów :   

Ninjutsu

Tajuu Kage Bunshin no Jutsu

Technika identyczna jak Kage Bunshin no Jutsu, jednak w tym przypadku tworzymy o wiele więcej klonów.
Chakra: 5.000/20 klonów

Douka

Opis: Zmieniamy budulec swojego ciała w piasek , dzięki czemu możemy unikać większości ataków jeśli tylko mamy dobry refleks. Jeśli już zostaniemy trafieni , zostaną uszkodzone nasze organy itd a w pobliżu znajduję się piasek możemy z jego pomocą odnowić nasze ciało.
Chakra: 50.000

Tsuchi Kairou

Chakra: 20.000
Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci uderzamy pięściami w ziemie . Naszego przeciwnika zaczyna nieustannie atakować ziemia próbując go otoczyć i zgnieść. Technikę można przerwać tylko uderzając tego kto jej użył.

Kouka Jutsu

Chakra: 35.000
Opis: Otaczamy nasze ciało twardym kamieniem (coś jak piaskowa zbroja Gaary) dzięki czemu nasza wytrzymałość wzrasta a siła uderzenia jest ogromna , jednak po użyciu tego jutsu nie możemy się ruszyć gdyż jesteśmy zbyt ciężcy . By przebić się przez taką kamienną zbroje potrzeba ogromnej siły , przewyższającej nawet siłę zwykłego uderzenia przy otwartej 4 bramie !!

Suishuu Gorugon

Chakra: 15.000
Opis: Ta technika pozwala nam na wytworzenie sporej ilości wody i przekształceniu jej w bestie przypominającą węża. Ten że wąż ma ostre kły , szybko się porusza oraz automatycznie się regeneruje po zwykłych uderzeniach, ma dwie wady, może atakować tylko jeden cel na raz oraz natychmiastowo znika trafiony ognistą techniką.

Suiryuuben

Chakra: 25.000/kula 500/bicz (Liczba biczów nieograniczona)
Opis: Dzięki temu jutsu tworzymy nad sobą dużą wodną kulę. Z tej że kuli możemy tworzyć coś w rodzaju biczy wodnych, jednak dzięki połączeniu z naszą chakrą są one trwalsze a ich końcówka mocno zakończona, dzięki czemu możemy używać ich zarówno do ataku jak i obrony. 

Suijinheki

Chakra: 2.000
Opis: Wypuszczamy z ust dużą ilość wody, która tworzy przed nami grubą ścianę sporej wielkości. Technika bardzo przydatna, gdy nie mamy gdzie uciec przed atakiem.

Daibakuryuu no Jutsu

Chakra: 20.000
Opis: Technika działa tylko w środowisku wodnym (na wodzie lub w wodzie) ! Technika jest tym skuteczniejsza, im głębszy jest akwen wodny, na którym została użyta. Polega ona na wytworzeniu dużego wiru wodnego, który wciąga wszystko, co jest w jego zasięgu i ściąga to na samo dno. Jeśli akurat woda będzie wystarczająco głęboka przeciwnik może udusić się wciągnięty w wodną otchłań. Jest to kolejna technika, która blokuje wykonywanie pieczęci złapanym w nią przeciwnikom.

Bunshin Kaiten Kakatou Otoshi

Chakra: 3.000
Opis: Jutsu wymaga co najmniej 1 klona Kage Bunshin ! Technika polega na nadaniu sobie (i klonom) ruchu obrotowego, takiego jak przy przewrocie przez głowę i zaatakowaniu obu ramion przeciwnika jednocześnie wysuniętą nogą (1 klon), lub też obu ramion i głowy (dwa klony). Technika może zamroczyć przeciwnika, lub nawet na krótko pozbawić go przytomności.

Hibashiri

Chakra: 45.000
Opis: Po wykonaniu przez nas odpowiednich pieczęci przy naszych stopach pojawiają się na ziemi linie ognia które natychmiastowo rosną na wysokość kilku metrów i otaczają przeciwnika , lub wielu tworząc ognisty krąg bez wyjścia. Po chwili krąg błyskawicznie zaciska się zabijając wszystkich w środku i znika. Zaletami tej techniki jest to że można nią zabić dużo osób na raz i to w mgnieniu oka oraz to że by wydostać się z ognistego kręgu trzeba go zniszczyć jakąś potężną wodną techniką gdyż nie ma takiej defensywnej obrony która by zdołała wytrzymać moc tej techniki.

Kami Oroshi

Chakra: 25.000
Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci składamy ręce w odpowiedni sposób. Z naszych dłoni wylatuje duży strumień sprężonego powietrza mogący rozkruszać skały. Istnieje możliwość połączenia tej techniki z jutsu Katon lub Suiton o randze B i wyższej dzięki czemu powstanie długi strumień powietrza o zabójczej sile który rozkrusza i pali wszystko co stanie mu na drodze lub dodatkowo posiadającą możliwość utopienia.

Kyuubi Chakra Blast

Tylko dla Jinchuriki z zapieczętowanym Kyuubim
Chakra: Tylko raz w ciągu misji / walki czy treningu
Opis: Można tego użyć gdy jesteś na skraju śmierci ! Jinchuriki po transformacji w podobiznę Kyuubiego wypuszcza z każdej części swojego ciała kulki chakry , niebieskiej i czerwonej , po czym formuje je w jedną i połyka.... Trudno opisać efekt tego jutsu ale nigdy nie widziałem żeby komuś się tak odbiło...(beknął)(ciekawe co by się stało gdyby demon w tej formie pierdnął.

Jishaku Ninpou

Chakra:15.000
Opis: Wykorzystując naszą chakre wytwarzamy w dowolnym miejscu znajdującym się blisko nas pole magnetyczne. Jest to bardzo przydatna technika gdyż w to miejsce skierują się wszystkie shurikeny, kunai, senbon a nawet jeśli umiejętnie użyjemy tego jutsu możemy uchronić się przed ciosem kataną czy inną bronią wykonaną z metalu.

Shoten no Jutsu (Technika Zamiany Postaci)
Technika polegająca na stworzeniu idealnego klona, który jest doskonałą kopią oryginału. Posiadają nawet te same techniki i unikalne bronie. Jutsu te może nawet skopiwać Kekkei genkai. Umiejętności są proporcjonalne do ilości czakry danej klonowi. Pein stworzył klony swoich podwładnych, żeby sami nie doznali obrażeń podczas walki. Można zmienić dowolne zwierze czy człowieka.
Chakra:45.000 

Hiraishin no Jutsu

Technika teleportacji wynaleziona przez samego Yondaime. Można przypuszczać, że jest to ulepszona wersja Shunshin no Jutsu, jednak pozory mylą. Hiraishin no Jutsu polega na natychmiastowym pojawieniu się w innym miejscu, uwarunkowanym tylko przez jedną rzecz – musi się tam znajdować specjalna notka, która jest niezbędnym pośrednikiem w procesie teleportacji. Przeważnie przed użyciem techniki zostawia się ową notkę z odpowiednią formułą w wybranym miejscu (np. przyczepiając ją do kunaia i rzucając nim do celu), po czym używa jej, błyskawicznie zachodząc przeciwnika od tyłu.
Chakra:15.000

Amagumo

Przed rozpoczęciem tego jutsu, Kidoumaru przyzywa wielkiego pająka, na wcześniej stworzonej sieci. Z odwłoku pająka wychodzi kokon, który przykleja się do sieci. Kidoumaru przecina go i wylatują z niego tysiące mniejszych pająków poprzyczepiane do kokonu nićmi z chakry, którymi później otaczają przeciwnika. Ta technika została użyta podczas walki z Nejim, aby zatrzymać jego obronny wir(Hakkeshou Kaiten).
Chakra: 30.000


Sanjuu Rashoumon

Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę „Ostatecznej Obrony”, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić. Jedynie techniki o naprawdę ogromnej mocy (jak np. te używane przez Jinchuuriki, kiedy pożyczają chakrę od demonów zapieczętowanych w ich wnętrzu) potrafią sforsować tą obronę, chociaż i tutaj często jest bardzo ciężko tego dokonać.
Chakra: 50.000

Suna Shuriken

Opis: Tworzymy piaskowe shurikeny , są one większe od normalnych i zadają duże większe obrażenia
Chakra: 1x300

Shukaku no Hoko

Opis: Z najtwardszych minerałów w ziemi tworzymy halabardę którą możemy przebić praktycznie każdy pancerz.
Chakra: 15.000

Sabaku Rou

Ogromna wersja Sabaku Kyuu. W przeciwieństwie do swojej pierwotnej wersji może uwięzić i zmiażdżyć za pomocą Sabaku Sousou więcej osób na raz.
Chakra: 50.000

Doton Kekai

Użytkownik tworzy duże więzienie z ziemi. Zamknięci w nim przeciwnicy z każdą kolejką tracą 500 punktów Chakry, które przechodzą na konto wykonującego technikę. Pułapkę trzeba kontrolować obiema rękami.
Chakra: 1500 + kontrola na rundę 300

Doryou Dango

Użytkownik dosłownie wyrywa ogromny kawał ziemi, który następnie zrzuca na przeciwników. Wróg przyduszony tonami ziemi ma naprawdę znikome szanse na przeżycie.
Chakra: 4000

Gouryuuka no Jutsu

Wdychamy dużą ilość powietrza do płuc i wykonujemy odpowiednie pieczęcie po czym wypuszczamy powietrze z ust mieszając je z chakrą. Skutek jest taki, że powstaje wielki płomień ognia. Przypomina on wielkiego chińskiego smoka, możemy nim dowolnie sterować.
Chakra: 3 500

Haisekishou

Technika identyczna jak Kasumi Enbu no Jutsu, z tą różnicą, że sami kontrolujemy moment wybuchu gazu, który następuje po strzeleniu zębami przez wykonawcę.
Chakra: 2 000 

Chiyute no Jutsu

Polega na skupieniu życiodajnej energii w swych dłoniach i przyłożeniu ich do rany – swojej lub osoby poszkodowanej.
Jeśli podczas walki zostanie uszkodzony któryś z głównych organów, technika może być niewystarczająca.
Chakra:7000

Kirin

Siła tej techniki tkwi w błyskawicy pochodzącej od samego nieba, jest nie do uniknięcia i w efekcie używający przejmuje kontrolę nad błyskawicą.
Chakra: 25 000

Shukaku no Tate

Technika polega na wyszukaniu w ziemi twardego kruszca ,wymieszaniu go z piskiem i utworzeniu jednolitej masy.
Wykonujący zamyka się w miniaturowym Shakaku..
Jest to technika defensywna, niezwykle ciężka do przebicia.
Chakra:10 000

Doku Kiri

Technika polega na wypuszczeniu z ust olbrzymiej ilości trującego gazu.
Zatruty Gaz Zabija po 5 postach(bez leczenia)
Chakra:5000

Chidori Senbon

Tworzymy Senbon, który jest czymś w rodzaju "Małej Błyskawicy". Kiedy przeciwnik dostanie tą techniką to ma małe szanse na przeżycie.
Chakra: 1000 x1

Futon:Rasenshuriken

Łączymy Rasengana z powietrzem czego efektem jest szybko kręcący się ogromny shuriken w naszej dłoni. Technika potężna, mogąca zabić wiele osób na raz.
Chakra: 28 000

Homura Ibuki no Jutsu(Maski Kakuzu - ogień i wiatr)

Wypuszczamy w buzi na raz dwa pociski, ognia i powietrza. Dzięki naszej chakrze łączą się one w locie. Przy uderzeniu w cel mieszanka tworzy ogromny wybuch mogący zabić setki osób na raz.
Chakra: 20 000

Reppushou

Po wykonaniu pieczęci, wybranego przeciwnika przebija strumień powietrza. Efekt podobny jak przebicie mieczem, jednak jest niewidzialny i działa na większą odległość.
Chakra: 5 000

Kamaitachi

Wymaga wachlarza! Naznaczamy wachlarz swoją krwią dzięki czemu możemy przywołać łasicę Kamaitachi, która wytwarza ogromny podmuch wiatru, który tnie wszystko na plasterki bez problemu. Podmuch wytworzony przez Kamaitachi ma duży zasięg i działa na raz we wszystkie strony jednak możemy nim manipulować w dowolny sposób.
Chakra: 12 000   

Mizu Bunshin no Jutsu

Tworzy jednego albo i więcej klonów, które są zrobione z wody. Technika jest bardziej podobna do Kage Bunshin no Jutsu. Każdy klon jest zdolny walczyć, posiada te same techniki i może atakować z siłą 1/10 prawdziwego użytkownika. Na dodatek klon może być kontrolowany przez użytkownika w pewnym promieniu od niego.
Chakra: 500/1

Atsugai(Maska Kakuzu - Powietrze)

Z naszej buzi wylatuje z dużą szybkością ogromna ilość powietrza, która może rozkruszyć nawet skałę. Bez problemu zabija przeciwników, jednak działa tylko na bliską odległość.
Chakra: 5000

Kazekiri

Jutsu to polega na wytworzeniu igieł Senbon w postaci powietrza. Te strzały są jednak większe co powoduje rozleglejsze obrażenia oraz większe osiągi szybkości.
Chakra: 2000/10 

Yomi Numa

Użytkownik zamienia ogromną część pobliskiego terytorium w wielkie błotne bagno, które dość szybko wciąga wroga topiąc go pod zwałami błota. Technika skuteczna przeciwko bardzo dużym przeciwnikom.(wciągnie shinobi na spokojnie)
Chakra: 25 000

Dai Kamaitachi

Wymaga wachlarza! Ulepszona wersja Kamaitachi no Jutsu. Używając wachlarza oraz chakry wytwarzamy silny podmuch wiatru którym możemy dowolnie sterować .Ten podmuch jest w stanie pociąć najgrubsze drzewa bez większego problemu , co dopiero człowieka.
Chakra: 2500 

Yuukaze no Jutsu

Ulepszona wersja techniki Enshuu no Kaze, lecz tym razem chakre koncentrujemy w rękach, po czym wypuszczamy. Wszystko w odległości 15 m. zostaje rozwalone.
Chakra: 3 000

Kuchiyose no Jutsu(Przyzwanie)

Jest to technika, pozwalająca przywołać jakieś zwierze, bądź demona z innego świata. Jednak, żeby móc w pełni korzystać w tego jutsu, trzeba podpisać specjalny "kontrakt". Same podpisanie tego paktu jest bardzo proste. Ninja musi ofiarować swoją krew, jako coś w rodzaju zapłaty. Po zawarciu takiego "kontraktu" shinobi, dzięki swojej Chakrze, przywołuje zwierze/zwierzęta do swojego świata. Prawdę powiedziawszy tych istot nie można w pełni nazwać zwierzętami. W końcu są inteligentne, a na dodatek potrafią mówić (przynajmniej część). Aby cały proces przywoływania dobiegł do końca, ninja musi jeszcze wykonać pieczęcie. Oprócz tego należy jeszcze wybrać punkt na ziemi, którym nasz przyjaciel ma się pojawić.
Chakra:10 000
Wymaga użycia krwi oraz uderzenia dłonią w ziemię

Shikumi no Jutsu

Chakra: 2000
"Mordercze spojrzenie" polegające na kontakcie wzrokowym, w trakcie którego spojrzeniem przekazujemy najgorsze możliwe intencje wrogowi, co wywołuje u niego strach paraliżujący na 2 rundy.

Gamaguchi Shibari

Bardzo interesująca technika, za pomocą której używający może zamienić wnętrze jakiegoś budynku we wnętrzności olbrzymiej żaby przyzwanej z góry Myouboku (konkretniej chodzi o żołądek). Tworzy to coś na kształt żywej klatki, z której ofiary praktycznie nie może się wydostać (po uszkodzeniu ściany mogą się samoczynnie odnawiać, oczywiście w określonym zakresie). Shinobi może dodatkowo za pomocą swojej chakry kontrolować to biologiczne pomieszczenie - na jego komendę ściany mogą np. wciągnąć i udusić (lub ochronić przed wrażymi ciosami) przeciwnika, lub też go unieruchomić.
Chakra:15.000 Utrzymanie i kontrola 1.000

Kongou Nyoi

Jest to jeden z rodzaju "Henge no Jutsu". Polega na zamienieniu ciała w niezniszczalny kij, którym można bardzo łatwo zranić przeciwnik. Zazwyczaj osoba przemieniona staje się narzędziem dla swojego kompana.
Chakra:5.000

Gogyou Kaiin

Pieczętująca technika służąca do odpieczętowania Goguoufuuin i przywrócenia normalnego przepływu chakry między osobą a zapieczętowaną postacią (w naszym wypadku: Naruto i Kyuubi).
Chakra:15.000

Gogyou Fuuin
Technika, która została zastosowana na Naruto poczas walki z Orochimaru w Lesie Śmierci. Główną funkcją tego jutsu jest zablokowanie mieszania chakry. Głównie chodzi o chakre Naruto i Kyuubi'ego. Po użyciu tej techniki Naruto miał małe problemy z opanowaniem swojej chakry. Znakiem rozpoznawczym Goguoufuuin są znaki dookoła pieczęci, na której zostało jutsu zastosowane.
Chakra:25.000

Oodama rasengan

Jest to nic innego jak ulepszona wersja zwykłego Rasengana. Różni się od niej tylko większą ilością użytej chakry, prawdopodobnie zwiększając również jej prędkość rotacyjną. Naruto do wykonania techniki potrzebuje mocy Kyuubiego, aby ilość włożonej w nią energii była wystarczająco duża. Podczas samego ataku pomaga sobie jednym klonem, żeby nie stracić kontroli nad techniką i zarazem zwiększyć jej siłę uderzenia. Bezpośrednie przyjęcie na siebie Oodama Rasengana w większości przypadków kończy się śmiercią.
Wymaga demona dla lepszego efektu, bez demona przeciwnik może przeżyć.
Chakra:25.000

Kage Bunshin no Jutsu

Użytkownik tworzy od 1-50 klonów które pomagają mu w walce, posiadają 1/10 siły użytkownika, przez co mogą być słabe i podatne na ataki. Jednak klony osób rangi Sannina, często są silniejsze od zwykłego Genina, więc siła klonów zależy wyłącznie od rangi użytkownika.

Chakra: 500/1 klon

Suna Shigure

Jest to zwykły deszcz tylko, że chmura i jak sam opad jest z piasku.Gdy przeciwnik zostanie całkowicie zasypany, użytkownik może użyć Sabaku Kyuu (pustynna trumna).
Chakra:4.000

Sabaku Taisou(Pustynna Msza Żałobna)

Użytkownik na polu pełnym piachu używa go aby wywołać kilka dosyć dużych fal o dużej prędkości, które mogą zmiażdżyć ciało przeciwnika, to jak zostaną użyte zależy od ninja który używa tego jutsu.
Chakra:8 000

Sabaku Kyuu

Piasek wylewa się z dużą szybkością na przeciwnika, unieruchamiając go w przeciągu ułamka sekundy i stopniowo tworzy wokół niego "trumnę z piasku". Ofiara nie jest w stanie się ruszyć, a dodatkowo ściany tego "więzienia" naciskają dość mocno na ciało, co sprawia duży ból. Po chwili użytkownik miażdży ciało przeciwnika, zabijając go natychmiastowo. Można uciec używając Kawarimi no Jutsu.
Chakra: 5 000

Ryuusa Bakuryu

Jest to technika polegająca na stworzeniu piaskowej lawiny, która powiększa się z każdą chwilą i kieruję się na przeciwnika. Ucieczka spod jej działania jest prawie nie możliwa. Powstała fala, przewraca drzewa z łatwością. Efektem użycia tego jutsu jest powstanie pustynnego jeziora.
Chakra:10 000 

Suna no Yoroi

Defensywna technika, w której ninja ma na sobie specjalną drugą skórę z piasku. Jest to zabezpieczenie przed ewentualnym ominięciem Suna no Tale. Skóra ta regeneruje się po każdym uderzeniu, o ile pozwala na to chakra.
Chakra:3.000 odnowa 1.000

Suna Bunshin

Piaskowy klon, z którego korzystają ninja z Wioski Piasku. Wcześniej wspomniany klon nie jest iluzją, jest on zdolny do walki, posiada jednak marny ułamek energii pierwowzoru. Dodatkowo ten Bunshin nie może w ogóle oddalać się od swojej oryginalnej formy, dlatego najczęściej stosowany jest w defensywie, ponieważ jest bardzo odporny na wszelkie ataki z broni.
Chakra: 500/1 klon

Doton Doryuu Taiga

Technika polega na wypuszczeniu z ogromną siłą rzeki błota na przeciwnika. Jutsu zazwyczaj stosowane w celu unieruchomienia przeciwnika, aby następnie zaatakować go innym jutsu.
Chakra: 6.000

Chidori Nagashi

Chidori Nagashi jest bardzo poręczną techniką gdyż obroną jak i atakiem w jednym. Bazując na podstawowym chidori shinobi pokrywa teren wokół siebie silnymi wyładowaniami elektrycznymi, którymi może zranić do kilku przeciwników jednocześnie. Mimo wysokiej skuteczności technika zabiera duże ilości chakry. Zasięg techniki wynosi od 0,5 do 1,0 m.
Wymaga: Raikiri(Chidori)
Chakra: 20.000

Suiton:Daibakufu no Jutsu

Jutsu tworzące wielkie, wodne tornado, skierowane w przeciwnika. Technika może być wykorzystana, kiedy w pobliżu jest woda, a na dodatek jest niszczycielsko potężna. Takie tornado jest zdolne zniszczyć wszystko co spotka na swojej drodze. Można w nim ukryć takie bronie jak: Shuriken lub Kunai.

Chakra: 8000

Suiton:Goshoku Zame

Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.
Chakra:15 000

Suiton:Mizuame Nabara

Technika żywiołu wody. Shinobi po wypluciu na ziemię kleistej, słodkiej mazi może unieruchomić za jej pomocą swojego przeciwnika, po czym zaatakować go z dużo większą szansą powodzenia innymi technikami bądź bronią dalekiego zasięgu. Pułapkę bardzo trudno ominąć, można tego dokonać jedynie przy skumulowaniu w stopach bardzo dużej ilości chakry, aby podeszwy przy każdym kroku mogły się bez problemu odklejać.
Chakra:5000

Suiton:Suikoudan no Jutsu

Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego. Technika znana wojownikom z Wioski Mgły.
Chakra: 9000

Suiton:Suiryuudan no Jutsu

Potężny atak, tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika. Jutsu te może być używane tylko i wyłącznie, gdy w pobliżu przeciwnika znajduje się woda.
Chakra:8000 

Suiton:Suishouha
Te jutsu wykorzystuje wodę do wysłania na przeciwnika ogromnej fali. Fala ta ma dewastującą moc i niszczy wszystko, co napotka na swojej drodze.
Chakra: 20 000

Magen Jubaku Satsu

Jutsu te wywołuje dziwne wrażenie na osobie, która wpadła w tą technikę. Użytkownik po wykonaniu odpowiedniej kombinacji pieczęci znika. W tym momencie z łatwością może zbliżyć się do swojego celu. W momencie dojścia na dostateczną odległość za wrogiem pojawia się drzewo, którego gałęzie oplatają ofiarę. Dzięki czemu jest ona pozbawiona jakichkolwiek ruchów. Iluzja ta sprawia, że osoba ma wrażenie, że została złapana. W tym momencie użytkownik tej techniki wyłania się z drzewa i z łatwością może zadać ostateczny cios.
Chakra: 5 000

Senei Ta-Jashuu

Rozwinięcie techniki Senei Jashuu.
Z rękawa użytkownika leci w stronę przeciwnika ogromna ilość węży, których jad jest ogromnie trujący.
Chakra: 3000

Souja Sousai no Jutsu

Przy pomocy tylko jednej pieczęci można odesłać swojego przeciwnika, jak i siebie na drugi świat. Użycie tej techniki jest ostatecznością. W momencie gdy Shinobi chce się pozbyć osoby za wszelką cenę, skłonny jest sięgnąć po tą zakazaną technikę.
Chakra: 2000

Doton Doryuu Heki

Owe jutsu polega na wytworzeniu przez użytkownika ściany z błota, która po chwil zamienia się w skałę.
Ściana ta jest bardzo wytrzymała. Technika stosowana jedynie w obronie, np. przez wodnymi atakami.
Przez ścianę mogą sie przebić tylko potężne jutsu.
Chakra: 5.000

Souzou Saisei

Jutsu to Polega ma uwolnieniu leczniczej chakry, skoncentrowanej na jednym punkcie ciała (w przypadku Tsunade jest to czoło).
Shinobi, poprzez jej kontrolowanie może stymulować komórki do nawet 1000 razy szybszego podziału.
Powoduje to natychmiastową regenerację każdych, nawet najpoważniejszych ran, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych.
Niestety, jej użycie powoduje wiele efektów ubocznych, min. znaczne skrócenie sobie czasu życia.
Chakra: 8.000

Doryuudan

Jutsu stosowane jedynie wraz z techniką "Doryuu Taiga".
Polega na zaatakowaniu wroga, który wcześniej został unieruchomiony rzeką błota, serią bardzo szybkich pocisków błota, które wylatują z paszczy smoka.
W najgorszym wypadku pociski mogą tak osłabić przeciwnika że nie będzie zdolny do walki.
Chakra: 5.000

Hai Seki Shou

Technika żywiołu ognia użyta przez Asumę przeciwko jednemu z członków Akatsuki.
Shinobi po skumulowaniu chakry i zawiązaniu odpowiednich pieczęci wydmuchuje w stronę przeciwnika ogromną chmurę gorącego pyłu.
Po zkończeniu tego procesu popiół wybucha, pochłaniając wszystko wewnątrz w kłębach ognia.
Technika może poparzyć człowieka do tego stopnia, że nie będzie on w stanie się normalnie poruszać.
Chakra: 10.000

Chuusuusei Biribiri

Technika, w której ninja przemienia swoją chakrę w impuls elektryczny i uderza w centralny ośrodek nerwowy znajdujący się z tyłu głowy.
Impuls podąża do mózgu i zmienia przepływ energii w układzie nerwowym.
Skutkiem tego ataku jest kompletne zmieszanie połączenia między mózgiem a ciałem.
Gdy przeciwnik chce ruszyć lewą ręką, rusza prawą nogą itd. Wyjście z tak trudnej sytuacji udaje się tylko niektórym nadzwyczajnie uzdolnionym ninja. Technika przestaje działać po paru minutach.
Chakra: 6.000 

Suiton Bakusui Shouha

Jedna z atutowych technik Kisame. Używa on jej przeważnie na skalnym terenie, aby wytworzyć dogodne dla siebie warunki do walki.
Wypluwając niewyobrażalne ilości wody tworzy potężną falę, zalewającą wszystko dookoła.
Technika ta jest niezwykle niebezpieczna, z racji jej ogromnej siły uderzenia.
W późniejszym czasie wodą można dowolnie manipulować, tworząc kolejne fale, burząc je i podnosząc na różne wysokości.
Jedynym mankamentem techniki jest fakt, iż wymaga ona wkładu bardzo dużych ilości chakry.
Nie każdy shinobi może sobie na to pozwolić, nie wliczając samego Kisame, którego potężne pokłady energii wykraczają poza ludzkie możliwości.
Chakra: 15.000

Bakuretsu Kage Bunshin no Jutsu

Technika ta polega na stworzeniu klona (Kage Bunshin).
W trakcie walki jej właściciel może spowodować, że w bardzo szybkim tempie replikacja może eksplodować.
Rany zadane przez ten wybuch są naprawdę wielkie.
W przypadku bliskiego kontaktu z wrogiem technika może się okazać bardzo niebezpieczna.
Chakra: 800/1 klon 500/1 wybuch


http://www.pokeplushies.com/images/adoptables/878834.gif http://www.pokeplushies.com/images/adoptables/969701.gif
Nakarmcie mnie bo umrę z głodu, to ja Uzumaki Naruto... Pomocy Nakarmcie mnie bo umrę z głodu, to ja Brat Naruto Uzumakiego... Pomocy

Dobry Kage: Konoha-Gakure
Chakra: 50.000 + 25.000 + 150 000 + 450 000(675 000)
Złoto (G): 100.000.000
Punkty Doświadczenia: 10000
Ranga: Wieczny Czcigodny Hokage
Kekkei Genkai:Rinnegan(
+)
Umiejętności: Cursed Seal Nieba lvl2, 2 Własne Techniki
Natura Chakry: Fuuton, Raiton, Suiton, Toton, Katon
Techniki: Wszystkie
Własna Technika: Brak
Pakt:Żaby
Ekwipunek: Zbroja Kage, Buty Ninja, Opaska Wioski Ukrytej w Liściach, Ciężarki, Kusanagi Sasuke, Ciężarki Lee, Kapelusz Kage
Misje wykonane

Rangi E: 0/2
Rangi D: 0/2
Rangi C: 0/0
Rangi B: 0/0
Rangi A: 0/0
Rangi S: 0/0

Celność: 20
reakcja: 20 + 5(25)
szybkość: 20 + 10 + 20 + 40(90)
Witalność: 20 + 30(50)
Zręczność: 20 + 10 + 20(50)


Zwierze: Onbu - Kyuubi Junior
Ekwipunek Kyuubi Juniora: Butla z wodą, Zioło Lecznicze, Miska na pokarm oraz na wodę, Smycz, Obroża,Piłeczkę, Klatka, Sztuczna Kość, 10000x Orzech, 10000x Mięcho, Woda 100000x

Offline

 
Witamy w super nowej grze Narutowarsmax Przypominamy że w sobotę otrzymuje się wypłatę

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plwww.zolw-stepowy.pl www.dzieciwdomu.pl