Narutowars to najlepsza gra
Rajin no Ken
Miecz zwany "Mieczem Boga Piorunów".
Jest on niebywale trudny do zniszczenia, a przy zetknięciu z przeciwnikiem poważnie go rani.
Złoto: 60 000
Woda Bohaterów
Niewielka butelka z wodą, która z wyglądu niczym się nie wyróżnia. Jednak po wypiciu wody chakra użytkownika na krótki okres czasu wzrasta dziesięciokrotnie. Po siedmiu turach użytkownik traci całą chakrę, a jego życie ulatnia się z ciała.
Złoto: 50 000
Wyłącznie dla jednej osoby.
Maczuga Kotetsu
Właściciel przywołuje z maleńkiego zwoju potężną "maczugę", która jest bardzo ciężka, bezpośrednie uderzenie nią w przeciwnika może zakończyć się śmiercią lub poważnymi obrażeniami. Jest ona na łańcuchu, można więc nią rzucać z odległości. Można manipulować nią także za pomocą chakry, przy tym maczuga zmienia nieco swój kształt i może "latać", wyrządzając ogromne szkody przy zderzeniu z jakąkolwiek przeszkodą.
Złoto: 60 000
Tylko jedna osoba może ją posiadać.
Kunai Yondaime
Kunai, który zakończony jest trzema ostrzami.
Przebije on każdą osłonę, bez względu na jej siłę.
Posiada on symbole, zapisane na "rączce", dzięki nim użytkownik może odróżnić klona od oryginału, wyczuwa on chakrę przeciwnika.
Złoto: 100 000
Kusanagi Sasuke
Kusanagi, które posiada Sasuke.
Gdy wyjęty zwiększa szybkość, oraz zręczność posiadacza o 20 punktów statystyk na czas walki.
Złoto: 40 000
Tengu no Uchiwa
Legendarny wachlarz króla Tengu.
Jednym machnięciem odbija wszystkie ataki, jednocześnie zadając poważne rany przeciwnikowi.
Ten legendarny wachlarz jest jedną z najpotężniejszych broni.
Złoto: 1 000 000
Katana Itachiego
Katana która jest niesamowicie lekka.
Można nią zablokować każdy atak, nawet najpotężniejszą bronią.
Dodatkowo, na czas jej użycia zwiększa wszystkie statystyki użytkownika dwukrotnie.
Tylko do zdobycia w przygodzie
Złoto: 500 000
Kokarda Sakury
Zwiększa zręczność posiadacza o 20 punktów, na czas walki.
Złoto: 20 000
Tylko dla jednej osoby
Tylko dla Kunoichi
Lalka Trzeciego Kazekage
To lalka stworzona z ciała trzeciego Kazekage.
Jej główne bronie to wyjątkowo ostry miecz, oraz zdolność do używania specjalnej techniki, która polega na kontrolowaniu żelaznego piasku. Z piasku tego można ułożyć dowolny kształt.
Złoto: 80 000
Wymaga: Mistrz Marionetek
Kusanagi no Tsurugi
Miecz ten jest nie do zniszczenia.
Za jego pomocą jesteś w stanie:
Unieść Kusanagi w powietrze i kontrolować go za pomocą chakry(1000)
Zrobić kopie tego miecza, za pomocą chakry(1000)
Zaatakować specjalnym atakiem, następującym z wielu stron(2000), jest on bardzo trudny do uniknięcia.
Za każdą wygraną walkę z użyciem Kusanagi otrzymujesz 500 chakry.
Kosztuje: 50 000 G
Samehada Kisame
Miecz ten jest zrobiony ze skóry rekina, a przy tym jest bardzo ostry. Miecz ten nie tnie, lecz rozszarpuje wszystko z czym będzie miał kontakt. Dodatkowo ma bardzo ciekawe właściwości - potrafi wchłonąć całą chakrę, jaką przeciwnik używa do wykonywania Jutsu, efekt jest taki, że przeciwnik nie może wykonać techniki.
Kosztuje: 60 000G
Kubikiri Houcho
Masywna katana, przypominająca większą wersje tasaka. Użytkownik nie może się szybko poruszać przez ciężar miecza jednak w ataku jest zabójcza gdyż wykorzystując ciężar można przełamać niemal każdą obronę.
Cena: 15 000G
Kosa Hidana
Dzięki tej broni z łatwością można walczyć ze swoimi przeciwnikami na dystans, na pierwszy rzut oka przypomina kose jednak dzięki ukrytej linie można ją wydłużać. Broń jest oburęczna więc nie można wykonywać jutsu trzymając ją, jednak trafienie nią przeciwnika zadaje rozległe rany cięte i często kończy się śmiercią.
Kosztuje: 15 000 G
Kyodai Sensu
Wielki Wachlarz używany przez Temari. Użycie go powoduje niezwykle silne wiatry, które mogą przewracać drzewa i zadawać obrażenia przeciwnikowi. Wachlarz posiada 3 gwiazdy które są znacznikiem siły wachlarza:
1. gwiazda- silny wiatr który może zatrzymać broń przeciwnika
2. gwiazda- bardzo silny wiatr który może zawrócić broń przeciwnika w jego strone i jego samego odepchnąć do tyłu
3. gwiazda- wiatr wręcz huraganowy, który jest zdolny przewracać drzewa
Wachlarz może także służyć do unoszenia się w powietrzu.
Kosztuje: 30 000G
Rękawica Dźwięku
Rękawica noszona przez Dosu. Jest ona bardzo ciężka i uniemożliwia szybkie poruszanie się używającego. Poprzez machnięcie ręką wytwarza niezwykle wysokie dźwięki, które są kontrolowane przez chakre i zdolne ogłuszyć przeciwnika i zaburzyć jego zmysł równowagi. Obrona jest praktycznie niemożliwa gdyż nie da się uciec przez dźwiękiem. Dobrze działa na krótkie dystanse.
Złoto: 30 000G
Zakazany Zwój Technik
Dzięki niemu znasz wszystkie zwykłe techniki.
Tylko jedna osoba może go posiadać.
Kosztuje: 100 000G
Tykwa Gaary
Znajduje się w niej piasek, który po otwarciu jej ochrania przeciwnika przed fizycznymi atakami i jutsu które zdolny zablokować jest piasek. Może być on wykorzystywany również do ataków wykorzystujących piasek np. Sabaku Kyuu. Aby przebić się przez tą obronę potrzeba min. 2-giej bramy. Jeżeli użytkownik jest Jinchuurikim Shukaku do przebicia się potrzeba 4-tej bramy.
Obrona z piasku- 1000 chakry (bez Shukaku)
Obrona z piasku- 0 chakry (z Shukaku)
Złoto: 45 000G
Haridoku
Broń używana przez Shizune. Znajduje się ona na przedramieniu i służy do wystrzeliwania zatrutych senbon. Wystrzelone igły są bardzo trudne do uniknięcia przez swoją prędkość. Wyrzutnia jest w stanie wystrzelić do 5 senbon na raz jednak wymaga dosyć długiego przeładowywania.
Kosztuje: 20 000G
Zwój Jiray'a
Pozwala na przyzwanie zwierzęcia, bez użycia chakry.
Złoto: 30 000
Soczewka Deidary
Zwiększa reakcję dwukrotnie.
Pozwala na patrzenie na bardzo duże odległości.
Złoto: 50 000
Ciężarki Lee
Po zdjęciu ich, szybkość wzrasta o 40 punktów statystyk.
W każdej turze szybkość ta, spada o 5 punktów.
Złoto: 80 000
Maska Haku
Daje odporność na ataki wodne, oraz lodowe.
Podwaja celność.
Złoto: 50 000
Maska Tobiego
Celność zmniejsza się dwukrotnie.
Reakcja zwiększa się dwukrotnie.
Daje możliwość darmowego używania jutsu typu katon.
Złoto: 50 000
Hiruko
Masywna lalka, służy zarazem jako zbroja do ochrony, oraz jako broń. Posiada długi ogon, który jest praktycznie nie do zniszczenia, po lekkim ukłuciu przeciwnika, zostaje on zatruty i umiera po 6 turach. Lalkę można zniszczyć za pomocą silnych jutsu.
Kosztuje: 80 000G
Wymaga umiejętności Władca Marionetek(lvl.1)
Lalki Ojciec i Matka Sasoriego
Matka może stworzyć silne pole siłowe, które zdolne jest powstrzymać każdy atak, nie licząc genjutsu. Połączone lalki zyskują na sile, łapiąc się za ręce tworzą bardzo ostry łańcuch, który jest zdolny przeciąć wszystko co napotka na drodze.
Posiadają one także zwyczajne miecze, które służą do zwykłego ataku.
Pole Ochronne: 2000 Chakry
Kosztują 80 000G
Wymaga Umiejętności: Władca Marionetek(lvl1.)
100 lalek
Jest to 100 lalek, które swoją liczebnością zdolne byłyby do podbicia państwa. Posiadają głównie trujące bronie.
Kosztują: 150 000G
Wymaga Umiejętności: Władca Marionetek (lvl1.)
10 Lalek
Są to Lalki, które posiadają wiele ciekawych broni. Są one silniejsze niż 100 lalek, ale jest ich o wiele mniej, przez co nie mają z nimi szans.
Kosztują: 80 000G
Kapelusz Kage
Kapelusz stworzony dla Kage, ma on symbolizować sprawowanie władzy nad wioską.
Dodaje 5 punktów do Reakcji.
Katana ANBU
Krótkie katany zrobione specjalnie dla członków ANBU.
Zwiększają zręczność o 5 punktów.
Tylko dla ANBU
Maska ANBU
Maski stworzone dla ANBU, aby ukryć ich tożsamość przy wypełnianiu niebezpiecznych misji.
Każda maska zwiększa szybkość o 5 punktów.
Tylko dla ANBU
Zwój Przyzwania
Zwój, dzięki któremu można przyzwać kilka psów ninja.
Zwykle po prostu więżą przeciwnika i nie ma on jak się wydostać, ale wypełniają one też inne polecenia, między innymi tropienie. Aby uwięzić, lub wytropić przeciwnika w ukryciu trzeba pozostawić na nim swój zapach, lub zdobyć jakiś jego przedmiot.
Istnieje wiele zwojów przyzwania
Złoto: 20 000
Zwój jest trwały i się nie zużywa
Wymaga "Kuchiyose no Jutsu"
Zwoje TenTen
Zwoje, które po użyciu odrobiny krwi oraz chakry tworzą bronie do ataku z dystansu: Shurikeny(małe), Senbony, Kunai'e. Można za ich pomocą wyprodukować ich tysiące, jednak istnieją one jedynie na czas zakończenia walki.
Chakra za broń: 200
Złoto: 30 000
Sanshuuo
Sanshuuo to lalka, przyzywana za pomocą zwoju, ponieważ jest zbyt duża aby ją nosić ze sobą.
Służy przede wszystkim do obrony.
Rozkłada się ona na tarczę osłaniającą z góry, z przodu, z dołu, oraz po bokach.
Osłania przed każdą bronią, oraz Artefaktem
Złoto: 40 000
Wymaga Umiejętności: Władca Marionetek (lvl1.)
Kuroari
Kuraori - Czarna Mrówka
Jest to lalka, która służy jako pojemnik.
Uwięziony przez nią ninja nie ma szans na ucieczkę, jest ściśnięty i niezdolny do żadnego ruchu.
Posiada także wiele otworów na ostrza broni.
Posiadacz Karasu może przebić przeciwnika ostrzami, gdy jest on zamknięty w tej lalce, to daje 99% na wygraną.
Złoto: 30 000
Wymaga Umiejętności: Sterowanie Lalkami
Karasu - Kruk
Karasu to lalka, dzięki której każdy ninja ma spore szanse w walce.
Lalka ta posiada różne bronie, których może użyć w dowolnym momencie.
Jedną z nich jest to iż lalka rozkłada się na części, każda z tych części ma ostrze, gdy użytkownik tego zechce - ostrza zaatakują w jednym momencie z różnych stron.
Karasu posiada również 4 silne ramiona, które trudno zniszczyć, mogą one złapać ciało przeciwnika, gdy to zrobią - nie ma sposobu na ucieczkę.
Prócz tego Karasu potrafi atakować bardzo trującym gazem ze szczęki, po 6 kolejkach osoba która się nim zatruła - umiera.
Niestety zasięg gazu to jedynie kilka metrów.
Złoto: 50 000
Wymaga Umiejętności: Władca Marionetek (lvl1.)
Święty Zwój Wioski
Osoba posiadająca ten zwój posiada wszystkie Silne Techniki prócz tych, przy których trzeba spełnić specjalne wymagania(np. Mangekyou Sharingan). Nie może ona używać żadnych zwykłych jutsu.
Złoto: 100 000G
Szkicownik Sai'a
Pozwala na stworzenie za pomocą atramentu(w rysowniku) zwierząt, które są bardzo wytrzymałe na ataki. Są bardzo podatne na ogień i wodę. Użytkownik może im wydawać polecenia.
Złoto: 40 000
Katana Hayate
Pozwala na wykonanie techniki Mikadzuki no Mai, poza tym jest bardzo ostra i poręczna.
Mikadzuki no Mai
Technika polega na zmyleniu przeciwnika. Iluzja atakuje przeciwnika mieczem, tym czasem prawdziwy ninja atakuje przeciwnika zza pleców, gdy ten się osłania przed iluzją.
Złoto: 20 000
Tanto Sakumo
Tanto(Niewielka Katana) wydziela charakterystyczną białą chakrę, która wzmacnia jego ostrze.
Tanto przetnie absolutnie wszystko, łącznie z innymi brońmi przy zderzeniu, oraz innymi przedmiotami ze stali.
Miecz ten nadaje się do rzucania, jest krótki i poręczny.
Złoto: 15 000
Offline