Naruto Wars Twoja droga ninja

Narutowars to najlepsza gra


#1 2008-12-14 11:08:03

Naruto Uzumaki

http://img125.imageshack.us/img125/9438/hokageninjazx1.jpg

Zarejestrowany: 2008-12-13
Posty: 999222
Punktów :   

Umiejętności

Cursed Seal Juugo

Użytkownik zyskuje 20 punktów witalności, 20 punktów zręczności, oraz 20 punktów szybkości. Sprawia to że jest niebywale trudny do pokonania w walce wręcz. Pojawia się zdolność do regeneracji nawet najpoważniejszych ran, oraz do zmieniania kształtu dłoni na dowolny o tej samej objętości. Jeżeli użytkownik będzie się zbyt często regenerował - zginie.

Natura Chakry



Poziom I
Natura Ognia - Zmniejsza chakrę za użycie jutsu typu Katon o 10%.
Natura Wody - Zmniejsza chakrę za użycie jutsu typu Suiton o 10%.
Natura Wiatru - Zmniejsza chakrę za użycie jutsu typu Fuuton o 10%.
Natura Ziemi - Zmniejsza chakrę za użycie jutsu typu Doton o 10%.
Natura Elektryczności - Zmniejsza chakrę za użycie jutsu typu Raiton o 10%.

Poziom II
Natura Ognia - Zmniejsza chakrę za użycie jutsu typu Katon o 25%.
Natura Wody - Zmniejsza chakrę za użycie jutsu typu Suiton o 25%.
Natura Wiatru - Zmniejsza chakrę za użycie jutsu typu Fuuton o 25%.
Natura Ziemi - Zmniejsza chakrę za użycie jutsu typu Doton o 25%.
Natura Elektryczności - Zmniejsza chakrę za użycie jutsu typu Raiton o 25%.

Poziom III
Natura Ognia - Zmniejsza chakrę za użycie jutsu typu Katon o 50%.
Natura Wody - Zmniejsza chakrę za użycie jutsu typu Suiton o 50%.
Natura Wiatru - Zmniejsza chakrę za użycie jutsu typu Fuuton o 50%.
Natura Ziemi - Zmniejsza chakrę za użycie jutsu typu Doton o 50%.
Natura Elektryczności - Zmniejsza chakrę za użycie jutsu typu Raiton o 50%.

Regeneracja Chakry

Naturę Chakry otrzymuje każda osoba po rozpoczęciu gry. Następną się otrzymuje przy poziomie Jounina, można ją wtedy wybrać. Poziom Natury Chakry zależy od częstego używania jutsu tej natury w czasie walki.

Poziom I
Użytkownik odpowiednio układa ręce, po jednej turze w takiej pozycji - przywracane jest mu 10% jego chakry.

Poziom II
Użytkownik odpowiednio układa ręce, po jednej turze w takiej pozycji - przywracane jest mu 20% jego chakry.

Poziom III
Użytkownik odpowiednio układa ręce, po jednej turze w takiej pozycji - przywracane jest mu 50% jego chakry.

Medyk

Poziom Pierwszy
Pozwala na dodatkowe posiadanie wszystkich istniejących technik medycznych.
Oraz sadzenie 3 roślin dziennie i zrywanie ich następnego dnia.

Poziom Drugi
Pozwala na mieszanie ze sobą różnych roślin, oraz tworzenie zupełnie nowych ziół, ze specjalnymi właściwościami.
Oraz na sadzenie 5 roślin dziennie i zrywanie ich następnego dnia.


Złodziej

Posiadacz nie musi płacić za przedmioty ze sklepiku.
Ograniczenie - 5 przedmiotów dziennie, przedmiotów nie można sprzedawać.

Walka ze Zwierzętami

Pozwala na używanie zwierzęcia do pomocy w walce.

Ulepszenie Techniki

Daje możliwość ulepszenia własnej techniki, wzmocnienia jej, oraz nadania jej nowych właściwości.

Spokój Ducha

Poziom 1
Daje odporność na słabsze Genjutsu.
Zwiększa reakcję na czas walki o 10 punktów statystyk, działa przez 5 tur.

Poziom 2
Daje odporność na wszelkie Genjutsu
Zwiększa reakcję na czas walki o 30 punktów statystyk, działa przez 5 tur.

Przywódca Klanu

Daje zdolność do założenia klanu, opierającego się na własnej technice założyciela, która będzie używana, oraz zmieniana wśród jego członków.

Lider

Daje możliwość założenia własnej organizacji, taka organizacja musi mieć cel. Mogą być także stworzone dla niej specjalne przedmioty, o ciekawych właściwościach. Wymagana ranga Sannin.

Mistrz Taijutsu

Poziom Pierwszy
Zwiększa zręczność do 50 punktów statystyk.

Poziom Drugi
Zwiększa zręczność do 100 punktów statystyk.

Poziom Trzeci
Zwiększa zręczność do 100 punktów statystyk.
Pozwala na uniknięcie każdego ataku Taijutsu(Nie licząc Suiken Kempou), oraz z broni, niezależnie od tego jak duża jest zręczność i szybkość przeciwnika. Zwiększa także szanse na uniknięcie nawet najpotężniejszych technik.

Śmiertelne punkty

Daje możliwość używania senbon do uśpienia przeciwnika, trafiając w odpowiednie miejsca w jego ciele. Wymaga dużej celności.

Tylko dla ANBU.

Perfekcyjna Celność

Zwiększa celność użytkownika do 100 punktów statystyk.

2 Własne Techniki

Posiadacz może stworzyć 2 własne techniki, warunkiem jest poziom jounina.

Brak Talentu

Posiadacz tej umiejętności nie może używać Ninjutsu, ani Genjutsu, nie może mieć demona, lecz zyskuje od razu Umiejętności - Suiken Kenpou, Ura Renge, oraz Specjalny Trening. A także wszystkie taijutsu, które nie wymagają kekkei genkai.

Kolekcjoner

Zdolność do posiadania niezliczonej ilości specjalnych broni.
Osoba z tą umiejętnością zabiera specjalną broń pokonanego przeciwnika

Specjalny Trening

Zdolność, dzięki której po każdej wygranej walce, szybkość wzrasta o jeden punkt statystyk.
Umiejętność można otrzymać po rozpoczęciu gry.

Suiken Kempou

Osoba która posiada tą umiejętność, po wypiciu Sake staje się nieprzewidywalna w walce wręcz, dzięki czemu nie można jej pokonać nawet przy pomocy silnych taijutsu. Jej szybkość, zręczność, oraz reakcja, wzrasta o 5 punktów statystyk, celność na czas użycia spada do 0 punktów. Można użyć raz w walce, efekt trwa przez 5 tur.

Cursed Seal Ziemi

Poziom pierwszy - na ciele pojawiają się dziwne charakterystyczne znaki, szybkość użytkownika wzrasta o 10 punktów, a jego witalność wzrasta o 20 punktów.

Poziom drugi - Ciało zmienia swój wygląd, przy czym szybkość wzrasta o 20 punktów. Witalność na tym poziomie wzrasta o 50 punktów statystyk, zabicie takiej osoby jest niebywale trudne.

Cursed Seal Nieba

Poziom pierwszy - Całe twoje ciało pokrywają dziwne czarne znaki. Po krótkim czasie szybkość użytkownika wzrasta o 30 punktów statystyk na czas użycia. Chakra się podwaja, dając przewagę w walce. Słabym punktem jest to że po 15 turach, pieczęć musi być "zdjęta", albo użytkownik zginie.

Poziom drugi - Całe ciało ciemnieje, oczy nabierają czarnego koloru, rosną włosy, a na plecach użytkownika pojawiają się ogromne skrzydła o kształcie dłoni, których można użyć do obrony, oraz do ataku. Szybkość która była we wcześniejszym poziomie znika, pojawia się za to zdolność do latania, a chakra potraja się. Taka osoba zdolna jest przeciwstawić się komuś, kto posiada pierwszy poziom demona. Słabym punktem jest to że po 8 turach, pieczęć musi być "zdjęta", albo użytkownik zginie.

Senshin

Pozwala na perfekcyjną kontrolę nad chakrą, dzięki czemu przy każdym jutsu zużywa się jej o 1/2 mniej.

Ura Renge

Kaimon - Pierwsza brama, zwiększa szybkość o 10 punktów statystyk na czas jej używania, oraz pozwala na wykonanie Primary Lotus.

Kyuumon - Druga brama, która zwiększa szybkość o dodatkowe 10 punktów statystyk na czas walki, ciało przestaje odczuwać ból, oraz zmęczenie.

Seimon - Trzecia brama, zwiększa szybkość o dodatkowe 10 punktów, ciało przestaje ograniczać wykorzystanie mięśni, oraz jest zdolne do wykonania Hidden Lotus. Trzeba także dodać że zadaje olbrzymie obrażenia przeciwnikowi przy każdym uderzeniu.

Shoumon - Czwarta brama, dodaje 20 punktów statystyk szybkości, wzmacniając przy tym efekt poprzedniej bramy. Przy niej obrona przed atakami jest bardzo trudna.

Tomon - Piąta brama, dodaje 20 punktów statystyk do szybkości, dzięki czemu obrona przed atakami jest niemożliwa.

Keimon - Szósta brama, zwiększa szybkość o 10 punktów, jednak witalność spada do 5 punktów statystyk. Ataki są nie do zatrzymania, a rany zadane przeciwnikowi mogą okazać się śmiertelne.

Kyoumon - Siódma brama, ataki użytkownika są śmiertelne dla przeciwnika, brama działa przez 3 tury, po nich użytkownik jest tak wykończony, że nie może się ruszać. Wszystkie statystyki spadają do 0 do końca walki.

Shimon - Ósma brama, wystarczy jedno uderzenie żeby zabić przeciwnika. Czas trwania bramy jest ograniczony do dwóch tur. Po użyciu tej bramy użytkownik natychmiastowo ginie.

Władca Marionetek

Poziom I
Dzięki tej zdolności, można kierować lalkami, jest to podstawowa umiejętność Władców Marionetek.

Poziom II
Umiejętność pozwala na stworzenie niezliczonej ilości lalek, w określonym czasie. Przy tworzeniu lalki należy umieścić ją w specjalnym wątku, oraz opisać jej zalety, im dłuższe budowanie lalki, tym więcej może mieć ona zdolności oraz broni.
2 Tygodnie - 2 zdolność/broń
3 Tygodnie - 3 zdolności/bronie
1 Miesiąc - 4 zdolności/bronie
2 Miesiące - 5 zdolności/broni

Poziom III
Przyspiesza zdolność do tworzenia lalek.
1 Dzień - 1 zdolność/broń
1 Tydzień - 2 zdolność/broń
2 Tygodnie - 3 zdolności/bronie
3 Tygodnie - 4 zdolności/bronie
1 Miesiąc - 5 zdolności/broni

Poziom IV
Przyspiesza zdolność do tworzenia lalek. Pozwala także na tworzenie lalek z przeciwników (minimum ranga jounina) pokonanych na wyzwaniach. Lalki takie mogą używać własnej techniki osoby, która z niej powstała.
1 Dzień - 1 zdolność/broń
3 Dni - 2 zdolność/broń
1 Tydzień - 3 zdolności/bronie
2 Tygodnie - Ludzka marionetka
2 Tygodnie - 4 zdolności/bronie
3 Tygodnie - 5 zdolności/broni

Poziom V

Przyspiesza zdolność tworzenia lalek. Pozwala na zrobienie lalki z siebie,(minimum ranga sannina) także wrogów. Pozwala na używanie 100 lalek(po przemianie).
1 Godzina - 5 zdolności/broni
2 Godziny - Ludzka Marionetka
5 Godzin - Lalka z siebie
1 Dzień - 10 zdolności/broni

Talent Bojowy

Osoba która posiada tą umiejętność posiada dwukrotnie większą szybkość, reakcję, zręczność, oraz celność.
Umiejętność można pozyskać zaraz po rozpoczęciu gry.


http://www.pokeplushies.com/images/adoptables/878834.gif http://www.pokeplushies.com/images/adoptables/969701.gif
Nakarmcie mnie bo umrę z głodu, to ja Uzumaki Naruto... Pomocy Nakarmcie mnie bo umrę z głodu, to ja Brat Naruto Uzumakiego... Pomocy

Dobry Kage: Konoha-Gakure
Chakra: 50.000 + 25.000 + 150 000 + 450 000(675 000)
Złoto (G): 100.000.000
Punkty Doświadczenia: 10000
Ranga: Wieczny Czcigodny Hokage
Kekkei Genkai:Rinnegan(
+)
Umiejętności: Cursed Seal Nieba lvl2, 2 Własne Techniki
Natura Chakry: Fuuton, Raiton, Suiton, Toton, Katon
Techniki: Wszystkie
Własna Technika: Brak
Pakt:Żaby
Ekwipunek: Zbroja Kage, Buty Ninja, Opaska Wioski Ukrytej w Liściach, Ciężarki, Kusanagi Sasuke, Ciężarki Lee, Kapelusz Kage
Misje wykonane

Rangi E: 0/2
Rangi D: 0/2
Rangi C: 0/0
Rangi B: 0/0
Rangi A: 0/0
Rangi S: 0/0

Celność: 20
reakcja: 20 + 5(25)
szybkość: 20 + 10 + 20 + 40(90)
Witalność: 20 + 30(50)
Zręczność: 20 + 10 + 20(50)


Zwierze: Onbu - Kyuubi Junior
Ekwipunek Kyuubi Juniora: Butla z wodą, Zioło Lecznicze, Miska na pokarm oraz na wodę, Smycz, Obroża,Piłeczkę, Klatka, Sztuczna Kość, 10000x Orzech, 10000x Mięcho, Woda 100000x

Offline

 
Witamy w super nowej grze Narutowarsmax Przypominamy że w sobotę otrzymuje się wypłatę

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plwww.zolw-stepowy.pl www.dzieciwdomu.pl